هوکاگه سوم: ساروتوبی هیروزن

ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

هوکاگه سوم: ساروتوبی هیروزن

GERDU80
ترجمه اختصاصی انیمه و مانگا

هوکاگه سوم: ساروتوبی هیروزن

 

 

 

 هیروزن از قبیله ساروتوبی بود و قابلیت کننترل هر چهار عنصر را داشت. 

 هیروزن یک پسر به نام ساروتوبی آسوما داشت.

هیروزن استاد سنین‌های افسانه‌ای (#اروچیمارو، #جیرایا و #سوناده) بود که بعدها به دست شاگرد خود اروچیمارو کشته شد.

 

توانایی‌ها: توانایی در اجرای بیش از 1000 جوتسو، استعداد و نبوغ ذاتی، احضار کردن.

اعضای خانواده: کونوهامارو (نوه پسری) و  ساراتوبی آسوما (پسر)

 

شاگردان:
جیراییا، اوروچیمارو، سوناده (هوکاگه پنجم)

 

اطلاعات:
هیروزن رو از هر دیدی که نگاه می‌کردی پیرمردی مهربان بود. او به تمام افراد و خوانواده‌هایی که در کونوها زندگی می‌کردند توجه می‌کرد و نقشش برای مردم دهکده فقط مثل یک رهبر نبود بلکه نقشی همانند یک پدربزرگ داشت.

 بزرگترین دستاورد او در زندگی حفظ امنیت کونوها و شادی بخشیدن به افراد ساکن در دهکده بود. اون گرچه ظاهری مهربان و آرام داشت اما در حقیقت رهبری شکاک، قوی، شجاع و با اراده در زمان مبارزه بود.

اطلاعات زیادی از ساراتوبی هیروزن قبل از هوکاگه شدنش در دسترس نیست. ما تنها می‌دونیم که اون چونینی بود که رفته رفته با تمرین بسیار به درجه جونین رسید و تمایل داشت روزی همانند دو سنین افسانه‌ای بشه.

همچنین ابداع امتحان گرفتن #زنگوله‌ها که بعدها #کاکاشی از اون برای قبول کردن ناروتو، ساسکه و ساکورا استفاده کرد توسط هیروزن صورت گرفته بود.

هیروزن بعد از انتخاب هوکاگه چهارم تصمیم گرفت که خودش رو بازنشسته کنه اما با کشته شدن هوکاگه چهارم در جنگ با #کیوبی دوباره مقام هوکاگه به اون رسید که علتش توانایی او در هدایت و رهبری کونوها به سوی پیروزی و صلح در برابر دو کشور زمین و رعد بود.

 اون به شاگردش اوروچیمارو بخاطر نبوغ و استعدادش علاقه زیادی داشت و امیدوار بود که اون روزی عنوان هوکاگه پنجم رو به ارث ببره و عادلانه بر دهکده حکم‌فرمایی کنه، این رویا باعث شد اون نتونه پلیدی و بد اندیشی درون اوروچیمارو رو ببینه، تا روزی که اوروچیمارو رو در یک آزمایشگاه در دهکده کونوها در حالی که برای ساختن #جوتسو ممنوعه‌ی زندگی ابدی تلاش می‌کرد پیدا کرد. حتی بعد از مواجهه با چنین مدرک روشنی اون نتونست خودش رو راضی کنه که شاگرد ارشدش رو بکشه و اوروچیمارو با استفاده از این فرصت فرار کرد و برای مدت‌ها به خرابه‌ها پناه برد.

 

روش مبارزه: پیش از حمله کشورهای باد و صوت به کونوها او برای بیش از 5 سال در دفترش برای انتخاب هوکاگه پنجم نقشه می‌کشید اما نقشه اون هیچ‌گاه پیاده نشد چرا که بدست اوروچیمارو شکست خورد. اگرچه در حین این شکست اون تونست با گرفتن نیروی حیات از دست‌های اوروچیمارو و بی‌فایده کردنشون امکان استفاده اوروچیمارو رو از #جوتسو گرفته و وطنش رو حفظ کنه.

بیش از 1000 جوتسو در وجود استاد، تمام جوتسوهای مخفی کونوها رو شامل می‌شد و اون می‌تونست بهترین‌ها رو از این مجموعه بی‌نظیر انتخاب کنه با این حال بنظر می‌ومد که اون علاقه داشت از سبک‌های آتش و خاک استفاده کنه. وجود این حقیقت که آتش سبک اصلی کونوها بوده و اینکه ساراتوبی بارها تا آخرین رمق با نینجاهای کشور زمین جنگیده و بیشتر ورزیدگیش مربوط به این مبارزه‌ها بود می‌تونست دلیل انتخاب این جوتسوها باشه، اما تنها وجود این مجموعه از جوتسوها نبود که اون رو خطرناک می‌کرد بلکه روش اون در استفاده و ترکیب این جوتسوها بود که باعث می‌شد اونو قویترین هوکاگه تمام دوران بنامند.

به عنوان مثال می‌تونیم به مبارزه با اوروچیمارو نگاه کنیم که در اون ساراتوبی تکنیک Earth Style; Earth Dragon Missile (Doton, Doryuudan),
(که شامل پرتاب لجن از دهان اژدهای خاکی بود) رو با تکنیک Fire Dragon: Fire Style Dragon Missile (Karyuudan) (شامل نفس آتشین) ترکیب و گدازه‌ای سوزان ایجاد کرد که نمونه‌ای از یک شینوبی بسیار سطح بالا بود.

او همچنین می‌تونست از تکنیک احضار کردن (Kyuichose No Jutsu) استفاده و انما، شاه میمونها رو احضار کنه. 

انما اگرچه به اندازه دیگر حیواناتی که فراخوانده میشن نبود اما بسیار سرسخت بود و براحتی می‌تونست از پس حریف‌هایی در حد کاگه بر بیاد، همچنین به چوبی سیاه و طلایی تبدیل می‌شد که سایزش به دلخواه تغییر می‌کرد و از الماس سخت‌تر بود.

در انتها هیروزن توانایی احضار قویترین و خطرناکترین جوتسو که توسط هوکاگه چهارم خلق شد رو داشت.(مهر روح شیطان) تکنیکی که در اون خدای مرگ #شیکیگامی احضار شده و در طی اون روح قربانی توسط شیکیگامی مکیده و مهر می‌شد. و اجرا کننده نیز روحش رو در مقابل این احضار به خدای مرگ داده، به این ترتیب هر دو از بین میرن. 

واضح هستش که اگه روح بطور کامل مکیده نشه شیکیگامی قسمتی از روح رو جدا می‌کنه که در مورد اوروچیمارو روح از دست‌هاش جدا شد و اون‌ها رو از کار انداخت.

ساراتوبی در انتها پس از به کار بردن فوینجوتسو شیکی فوجین در برابر اوروچیمارو کشته شد.

 

قسمت 129 انیمه بوروتو روز یکشنبه 1398/7/28

با ما همراه باشید.

aparat.com/gerdu80
t.me/GERDU80 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: شخصیتها
برچسب‌ها: ناروتو بوروتو گردو80 انیمه مانگا boruto naruto anime manga boruto:naruto next generations

تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1398 | 5:38 | نویسنده : GERDU80 |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.